marți, 31 mai 2011

Statusuri de tOate feluuuuriiileee`;)





M`ai lasat pt ea...Ti`ai batut joc de iubirea mea. Pizde pe orice drum gasesti...dar iubire k a mea nu o sa primesti .:-j




Nu trebuia sa cauti altceva...In timp ce tu aveai kv magik langa tn  :-j


Nu inteleg...spui k ma iubesti, dar cu alta te`ntalnesti :-?


Tu nu iubesti...tu doar vorbesti. Itzi plac aventurile cu toate curvele...Deja m`ai uitat? 


Baa prostule, eu te`am iubit si ink te iubesc. Nu intelegi k iubire adevarata rar gasesti? De ce`tzi place sa ma ranesti? Sper sa intelegi kt de mult gresesti k ma ranesti :(.


Ți-am dat dragoste și tu ură . La tine dragostea se pune numai pe factură :( 


Deja pe tine te-am uitat . Ptr o noua iubire am luptat.


Cand baiatul iubit iti este furat de cea mai buna prietena ce faci? Taci si tratezi totul cu indiferenta dar inauntrul tau urli de suparare si plangi de durere. Cum mai poti afisa un zambet? Nu mai poti,.... doar un zambet fals. Prietenii care nu vad inauntrul tau si dincolo de zambetul fals, nu-ti sunt prieteni adevarati.





“[ am tOt planS dar mam gaNdit :( oRice inCeput are un sFarSit , cUm dUpa nOapte vIne zi , dUpa nekazuri bUcuRi ]”


Cand Eram CoOoPiL eRa uShoOr!:">aH!CaT Imi e de DoR:-xAcUm Nu Mai PoT Sa zbor..InoOcenta deaSuPra TuTuRoOr!:o3


Doaaamnee-Doamnee ai grija de ea :x .. Deschide.i ochiii :-w.. Si dai tot ce vrea ea 8-> .. Dai un baietseeel care sa o iubeasca asa cum e ea =x”


Ar fi trebuit sa intelegi c-am fost rupt de beat:-w  Dak ma iubeai shy uh putin nu ai fi plecat:-j


OCHII TAI ALBASTRII :X SUNT FRUMOSI:X  ,DAR DEOBICEI BAIETII CU OCHII ALBASTRII ..:-? INSALA MEREU :-J:))!









.[ Thu` nuh` le lashi` . Thu` vi . Thu` pleCi . Te`nt0rcI . Thu` nuh` spuI “NU” :-xX` .! ].


[ Cate` s`au spus.Cate s`au dus.Nuh` ne mai d0aRe .0rice zi in plus, suNtem` mai sus.Restu` sunt d0ar vb`e g0aLe .! ]


Ink` n`am uitat cn` mi`a daT q` 0 maNa sj` mi`a luaT q` d0ua . Cn` knd` am avUt` nev0ie s`a faqt` k pl0ua ;)


Fa`tsi timp s auzi ce aude un surd . Fa`tsi timp s vezi ce vede un 0rb . Fa`tsi timp s iubesti chiar d nuh` ejti iubith`. Si` chiar sj` singur pe pamant` s fi ce`l mai fericit ;)


#.Se spune ca visele se sting :-@ ..De parca le scoate cineva din priza :)) ..


Şi d-asta ţi-e cam frică ! Gându' că ar putea pleca te înspăimântă !


Cand vedeai k esti pe punctul de a ma pierde...Te schimbai si`mi ziceai k ai glumit  :| Nu mai tzine asta :-j 


Pe unde ai umblat ? Tu sictirit , în sec " Pe-afară ! ". Da' ştii că n-o prosteşti , îţi spune că greşeşti.


Nu da cu piciorul la ceea ce ai langa tn ... 


Auzi un " Tu ce vrei de la viaţă ? " . Da' nu te-ntorci că n-ai tupeu să il priveşti în faţă. 


Tu zici: " Vreau doar să dorm ! Hai lasă-mă să dorm ! Mi-e greaţă ! Vorbim de dimineaţă. ".


Aceleash`sentimente ce schImba viatsZa mea !*


papuSa mea :-x ce FaRmecc ai :-o ..Sarutul dulce mi`l daiii ..Si numai cu prezenta taa ma multumeSc papuSa mea :-x


Tee pReZinTi iN FaTa mea Cu RePliCi Din Filmee :-@ PoTiiii Sa Fii miliaRdaR :-j N-ai aCCeSS La mNe ;)




“Bun ramas banca mea :-<..te`am iubit indeajuns :(”




Tee aTraGeee :> DaR Teee eNerveaZa feLuL ei cOpilarOs De a Fii x_x








.[ T0tul` paRe asha d ush0r knd` suNt q` tn`e sj` simT nev0ia sa`tsi amiNtesc : TE IUBESC !].

||S nu spui nici0data “Pleak!” . Inceark s fi mai bun chiar dk` pleci thu ;)||

||Nuh vreau s uit qm` mah alintai si` qm` mah` linisteai atunci knd` simtseai k mi`e greu, k mah` piErd :(||

[[ Ash` vrea s vi din n0u` la mn s ne iubim. s fie bn ]]


[ Mi`e d0r d buzele taLe dulci ca mierea, d0ar ele imi p0t alina akum durerea ]


.[ Stilul faCe senzatsie . Mitu` este d0ar 0 atraCtsie . Str0pul iubirii` s`a cam dus . Par0la este : Te`am sedus ?? ;;) ].


.[ Nu Sunt`! :) .beep/buzz si` viin :-*. lUndeva, cineva se gandeste la zambetul meu sh` se buCura de prezentsa mea in viata sa` :x| #.>;d< ].





#. Ash` vrea makr` odata s te veZi prin oChii` mei` asja ai puTea s vezi ce kkt`uri m`apasa` ;) ..
#. Genu` aLa d feTe care se numeSc “panarame” :)) .! . am si eu dOua pReferate :x :))

#. Oare knd reusesc s te surprind intr`una ? . Knd te iubesc, knd te sarut`, sau knd faC pe nebuNa` :> ?


|Incerc s nu mai paktuiesc ,s ma potOlesc. E asa de greu, incaT nici nu reusesc. Imi place sa gOlanesc, nu’i firesc, tOt ce`i interzis eu prea mult iubesc :”> !|


sh` orice mi`ar sta in cale .. raman in bratele tale :X”


S mah` duc ,sau s sTau ? . S insist , sau s mah` las ? . Sa mai speR , sau s`a dus ?


|In fiekre` zi aceleasi` kkt`uri aceleasi` pOrcarii` . Park` tRaiesc meReu` aceeasi` zi :||




|IntOrc` pRivirea peste umaR, intaLnesc un aLtu`n dRum si` reaLizez k am pieRdut` ce aveam peNtru cv mai buN` ;)|




.[ Dintre pahar si` sufLet nsh` care e mai gOl` :| ].




Ia o sticla papusa te rog serveste`te . Stiu k nuh` bei, daR obisnuieste`te .!




|Bah` qm` ai putut mah` s`o lasi s pLece bah` . Knd` thu o iubesti si ea te iubeste mah` ?..|




|Plimbarile pRin paRc sub ceRu` auRgintiu` . Si`n pLoaie qm` ne sarutam in fatsa` casei` meLe` ;x|




Uneori taCerea are un eCou mai puteRnic decat sTrigatu` d durere.




Toti imi spun..mergi inainte..Totul va fii bine..Eu las capul aplekt..si spun..”A uitat de mine ”.`!




Si`aud si`akum aceeasi` voce “Lasa, totul trece!”




T0ata lumea are dreptu la 0 parere, dar vezi tu, a ta e idi0atha ;)




nu uita langa cel mai inalt punct al fericiri se afla cea mai adanca prapastie a dureri !!!!!!!!!!””




.[ Tipa asta itsi` da fi0ri . Tipa asta te plimba` n0ri . Tipa asta te faCe s plaNgi . Dupa tipa asta ai s fuGi` .! ].




[ Thu` imi p0rtsi` n0r0c knd` ejti laNga` mn`e . Jur` k viatsa mea s`a schimbat in bn`eeee .! ]






.[ Nuh` e 0 iluzie, nuh` e c0nfuzie . Mereu aceeashi, niCi0data la fel` ].








Stiu` k vOrba`i baTrana, eu o zic d dragu` meu: “Lasa ca trece, intOtdeauna` e lOc d mai rau`:).




 Nu e lOc mai buN decat sufLetu` tau, ma liniSteai knd o duCeam rau` :( ..




 iN gandu` meu` meReu te pOrt` ca pe un lucrU sfaNt . aSh` vrea s sTiu` k`tsi amiNtesti d nOi` din kNd in kNd` :( .





• Daca iti zambim nu inseamna ca te placem. Si daca iti vorbim frumos nu inseamna ca te iubim . Ci doar ca stim sa ne purtam .


•Tot ce vrei sa'mi spui,spun ochi tai caprui.


 •Zambetul tau ca de copil nu se razbuna.Ma face sa ma simt cel mai puternic cand te tin de mana.


•Iti amintesti cand mi`ai zis ca nu o sa fii in stare sa`mi faci rau?!..Ai fost!


•Tin la tine chiar daca nu ti`o spun prea des.


•Si sigur ne vom revedea. cu zâmbetul pe buze să-mi oferi acea cafea.


Cat am tinut eo la tinee ♥ dar n`ai tinut cont de mineee :( Catee sfaturii eo ti`am datt :-j akmm suferii k n`ai askultatt ♥ .


Fii sincer . Itsi va fi dor de mne ?:) .


Ma vrei inapoi??...Eu nu!!! Itsi spun doar atat !! Nu miza pe faptul ca odata m-ai facut sa plang..am mai crescut.Iar daca mi-ai intreba ce-am mai facut ti`as fi raspuns:AM RENASCUT!!
Iti vei repeta mereu: Am fost un prost,nu am stiut sa pretuiesc ce era al meu!


Sunt prea mult , sau nimic . Un zambet diferit ♥


Si adu`ti aminte de mine ca am fost cândva lânga tine. 


' O mai iubești mă ?' , nu mă stai liniștit . . și a doua zi că vrei la ea în brațe ți-a venit . 


Să plâng în fața ta ? Nu , niciodată! Că o să vezi tu care, dintre mine și ea, este pentru tine, mai importantă  . . .


Și îl vezi din nou pe stradă, te uiți în ochii lui . . vezi fericirea ce-o aveai când stăteai în brațele lui . 


♥ Clipele se ratăcesc tovarasi te umilesc . Că nu ai putut să te opui sentimentelor ce iti vorbesc  .
Si cerul plange neincetat....privind cum ei 2 se despart.:(


Ce-ti mai place sa ma minti in legatura cu ce simti...:-j de ce oare esti asa ?? :-< ..vrei sa imi frangi inima??.:(


Uita`TE La nOi ;X..Si daCa vEi comMenta Ceva..Scz! fEtitSa mea DaR JtII CVaa`?.:> Te caM roAde iNvIDia!.(Te iUbEsCCCCcc!)


#.Ma topesc dupa el 8-> ..Ca untul in frigider >:) :)) ..


#.Baietii sunt ca melodiile :> ..Dupa ce te plictisesti de ei /:) ..Nu ti se mai par frumosi ca la inceput >:) :))


#.Nu.s ;) ..Da.i cu praf de mers ca pierzi serialu` ;) :-j ..







Sa nu ma mai cauti..Sti bnee k imi faci rau..Dute schimbati viatsa..Sa`ti ajute Dumnezeu ;) !


“D`acuumm In coloo...;x Nuu Maii punn sufleT...! Siii Nicii in dragosTee n`am Saa maii Creddd delok:X :(”


Lasa`l in pace ! Nu te merita. El la alta se gandea.Lacrimi? NU are rost. NU fa asa ceva pentru un prost.”.. 


Plec departe , plec să uit de toate . Doar așa poate îmi voi lăsa trecutul în spate . 


Neincetat De ce-ai plecat? Da' chiar... De ce-ai plecat? 


.. ;x Nu te doare ca nu-l vei mai vedea! Doare ca nu-l vei mai simți. ! .. Nu doare ce-a fost`.. Ci ce va fi fără El !....







Mie dor de mine ...!




Promit că într`o zi o să te uit .






Te iubesc prea mult,dar m-am saturat sa te iert de atatea ori; poate ca am gresit ji eu k orice om, dar trb sa mai lasam unu' de la altu'.



Knd mi-a zs prietena mea cea mai buna ca te-a vazut cu o alta fata sa sti k ma durut in suflet k mai inselat:( :-j 




Tu crezi ca daca esti baiat cand gresesti mereu sa te intorci la mn?:(
Knd imi ceri iertate nu te-ai intrebat daca eu greseam tu mai fi iertat?





Erea in casa,
Afara ploua,
Ea nu stia
Ca el o insela,
iar cand a aflat
A suspinat,s-a suparat
s-a saturat de tot
ceea ce a aflat...

Atunci ea s-a gandit
Sa-si ia viata...
A mers.si-a luat o lama
si sa taiat :(
sangele-i curgea
ea in continuu suspina
iar in sfarsit
s-a adevarit
ce isi dorea:
SA MOARA EA!!!

El cand a aflat
a regretat,ca din cauza lui
ea a murit in chinuri....
acum se intreba:
dc doamne am fct asa cv?
intr-un sfarsit
a mers la ea,
si-a cerut scz
iar ea din cer a auzit
si l-a iertat ca a gresit:D





De-o fi sa mor
Sa nu ne mai intalnim
In gropa mea sa arunci un trandafir
Tarziu de tot cand u ma vei uita
Doi morti dintr-un mormant
Te vor striga,
Va plange atunci
Intregul cimitir
Iubirea mea
Si micul trandafir
:x:x:x:x:x:x:x:x:”>:”>:”>:”>:”>:”> 





SI UITE ASA A MURIT CEVA DIN MINE,DOAR CA SA-TI FIE TIE BINE! 




ACUM:Inima meah e sparta in mii de bucatele..PESTE 2 MIN:Le`am strans pe toate...PESTE 3 MIN:Realizez k o parte imi lipseste iar acea parte din inima meah e in inima tha unde eu nu voi ajunge nikiodata..=(( 




Soapte aud in noapte
Si tresar, stiu ca e vocea ta
Soapte aud in noapte,
Ce fierbinte e dragostea ta>:D 





imi plange sufletul
ca azi nu esti cu mine
tot ce a fost frumos
ramane o amintire:(( 





Iubirea .. neah :-j Tristetea are rolul principal , in viata asta scoasa de sub radical ! :-j 


....Incepusem sa t iubesk dar m-ai ranit....Zi d zi cuvintele tale ma faceau sa vars tot mai multe lacrimi....Nu mai pot sa continui asha....Si d aceea itzi spun: "pleak din viatza mea".....:(:(..... 




Ce pacat ca-ai distrus o iubire,ce mare pacat,mai lasat ..nici nu jtiu pt cn..dc mai lasat.????e un chin ...e un chin..amintirea care mi-a ramas sa suspin sa mai plang..dupa tine..nici nu mai am glas::(((>. 






kand telefonul suna si nu imi raspunzi ma gandesc la tine dak m-ai uitat sau stai cu alta-n pat....:(( 




IUBIREA......Ce rost are sa iubesti....,daca niciodata nu ai parte de ea .:(( 




FETELE MERITA TOTUL BAIETII MERITA NIMIK EI STIU DOAR SA PROVOACE SUFERINTA,EI NU AU SENTIMENTE .EI NU STIU CE INSEAMNA SA IUBESTI ,SI SA OFERI UN ZAMBET SAU SA NU FII IMBECIL :-j 




De ce continui sa ma minti...?ma doare sfletu...asata numai din cauza ta...maminti ca ma iubesti dar toate astea sunt minciuni...:( 




A FoSt...... S-a-InTaMpLaT..... Te-Am AvUt...... Te-aM PiErDuT....... Shi.... DkA VrEi Sa FaCi CeVa Ptr. NoI.... Da TiMpU'naPoI:(....!!!! 




Sa nu ma cauti,....ca eu is bine,....
Sa ai tu doar grija de tine
K,....nu se stie ce-o fii maine! 





Degeaba regreti acum ! Orice ai face si ai supne , sa stii de la mine : NU ma mai intorc din drum! 





Oriunde te-ai afla:-ss ,ramai in viata mea:x ,vagabondule:) 




Eu nu te pot uita:( ,chiar de esti cu alta:-j ,vagabondule..:-<






d3 c3 ai pl3cat??... c3 ai in sufl3t... lacrimi sau zamb3t... iubir3 sau pacat... c3 mult imi lips3sti... hai spun3`mi dak... dak ma mai iub3sti... :(( 




cand te indragostesti de baiatul potrivit nu iti vine a crede ca dupa ce iti fura inima pleaca ku ea departe si te lasa sa plangi in urma lui :((:(( iubirea este un chin si va fii mereu :((:((:(( 





Poate ti-ai fi dorit o vorba buna ,poate n-a fost acolo sa ti-o spuna.





Ai vrea sa te intorci, dar iti e teama,iti e teama ca n-o sa te mai bag in seama .


Si erai langa mine, si eram langa tine,eram intr-o poveste unde totul era bine . 


Realizez ca nu mai pot trai fara tine , si imi doresc neincetat sa fii langa mine .


Nu-mi aminti cum eram amandoi . Nu vreau sa mai plang iar pentru noi .


Esti departe ,ne leaga doar cuvantul "poate" . Eu sunt aici ,tu unde? Parca totul ne desparte /:-j


de ce la sfarsitul unei relatie..in cele mai multe cazuri…fata sufera??  de ce baietsii isi gasesc rpd alta? de ce o fata se ataseaza atat de mult d un baiat?? .. atatea intrebari fara raspuns :-< 








• E pentru toţi. Şi e gratuită. IUBIREA. ♥




• Iubeşte-ţi aproapele. Dar fără ca acesta să ştie... ♥




• Nu înseamnă că nu plâng dacă n-am obrajii uzi. (;




•Amică pe vecie, iubită niciodată...




Departe de tine viata nu e usoara,a inceput sa doara ,dorul ma omoara. 







Nu lăsa pe mâine dragostea!




Nu ai nici cea mai vagă idee cât de tare îmi bate inima când te văd.






• De la mine, pentru oricine citeşte : Te iubesc ♥ ! Noapte bună >;d< !






~ O iluzie e o iluzie. Atât. Doar atât.PS : Aminteşte-ţi că orice se poate schimba♥ .






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu